Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cichyrapgdz | użytkownik

imię i nazwiskopan S adres... zarejestrowany18.10.2006 @19:17:27 ostatnio na stronie13.07.2015 @00:53:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty238 komentarze5278 posty na forum100

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~toxicandy    16.11.2006 @18:02:34
byc moze ;D
_______
szla pchla
~owca08    14.11.2006 @17:23:21
dzięki za komentarz. Istotą ćwiczenia był szybki, pięciominutowy szkic.
-lidiafiolek    14.11.2006 @16:16:46
dzieki za komenta i komentarz..... a ta plama.... to wina skanera... :/ troszku brzydko zeskanował... a szeroko rozstawione oczy... hmm... to było rysowane ze zdjęcia i też mnie zdziwiło że taka dziewcynka miała je tak daleko od siebie... ale cóż taka jej uroda )
~energia    14.11.2006 @10:37:44
wiec doswiadczenie mam,ale czuje sie na 20,maz mi mowi cały czas 18-nastka,wiec wiesz,no i teraz mam kolezanki 20,przestawiło sie.
~energia    14.11.2006 @09:31:00
ale mi szalenstwo,nie wiek jest wazny,ale wnetrze ludzia.ktos w wieku 18 moze byc jak 50,a w wieku 50 czuc sie na 20 co nie?
~energia    14.11.2006 @09:22:49
kwiaty mozna powiedziec opanowałam,a twarze musze pocwiczyc,mam duzo roboty przed sobą,a w sumie w wieku 18,miałam 30-letnich kumpli.
~energia    14.11.2006 @09:12:45
w takim wieku,nie czuje sie stara 32 to dopiero zycie sie zaczyna,sam zobaczysz,ano prawda ze dopiero zaczynam,ale za kilka lat to ....pozdrawiam
~energia    14.11.2006 @09:03:53
dzieki za uwagi.pozdrawiam.
~Taeghen    13.11.2006 @22:36:00
Dzięki za ocenkęi komenta . Pozdrawiam.
~malutka123453    13.11.2006 @22:13:17
Dziękuję
_______
zapraszam do siebie
~SunFireX    13.11.2006 @10:28:23
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~deFacto    13.11.2006 @08:28:16
Bardziej bym wolał żebyś skomentował i ocenił moją prace do której link znajdziesz pod komentarzem na digusia, na konkurs kończy się za 2 dni będe wdzięczny.
_______
Jak skomentowałem coś twojego, ty skomentuj coś mojego http://defacto.digart.pl
~martusia87    12.11.2006 @16:23:59
Bardzo trafne skojarzenie,bo cała ta seria składa się właśnie w mój silen hill.... przeżyłam tam prawidziwe chwile grozy... Poszłam tam sama,byłam w środku ruin,a tu nagle zaczął zegar u mnie w mieście na deptaku wybijać jakąs tam godzine... wydawało mi się wtedy,że zaraz wyjda zza ścian te okropne stwory,które były w tym filmie.... no i w sumie wyłonił się jeden;] Myślałam,że zawału dostane,a to był jakiś dziadek;]
thx za odwiedzinki
pozdrawiam serdecznie
_______
"Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu. "
~Marus16    12.11.2006 @14:39:49
Dzieki
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
~qbanet    08.11.2006 @23:11:34
Dzieki za comment
~rumianek0    08.11.2006 @22:52:12
thanks
~BenjaminWillard    08.11.2006 @21:50:31
jak dla mnie to kazde z osobna bylo za slabe do pokazania
~coffeelatte    08.11.2006 @20:38:23
Naprawde tak mesko sie prezentuje ? Jak już to "mogłas", ale tak naprawde, to ja nawet nie posiadam skanera i to byl szybki skan u kolezanki

ps. lubimy ta sama kreskowka <lol>
_______
Widzę świat w czerni i bieli.
Kolory to odcienie szarości. Każdy tak różny od siebie,a łączy się harmonijnie w całość najdoskonalej jak tylko możesz to sobie wyobrazi�
~Marus16    07.11.2006 @22:32:07
Dzięki , jutro rewanż.
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
^UzA    07.11.2006 @21:24:13
_______
bloodstreamruns
~martusia87    07.11.2006 @19:36:21
thx za odwiedzinki
pozdrawiam cieplutko
_______
"Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu. "
~daf    06.11.2006 @17:03:23
dzięki, pozdrawiam grudziądz...
_______
i think, it's beautiful, that you are 256 colors too.
~kinka18    05.11.2006 @23:23:24
fęks.. i powodzenia na DA zycze
_______
Koffam moje maleństwo ^^
Poprzednia strona 1 ... 27 28 29 30
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt